Translate

sobota, 2 czerwca 2012

Praca.;)

Rano byłam w mieście i kupiłam sb tenisówki. Potem byliśmy w sh, ale co kupiłam pokażę wam potem bo akurat są te rzeczy w praniu. A zaraz jadę do pracy. A jakiej.?? Bd rozdawała ulotki z Avon oraz cukierki i baloniki z okazji dnia dziecka. Bo ten dzień dziecka trwa chyba 3 dni w tej Revia Park.Przynajmniej tak mi mówili. Dzisiaj tylko 3 godziny. Szkoda tylko, że dostaniemy kosmetyki zamiast pieniedzy , alee...to też dobre. Już wiem co wezmę. Taki zielony lakierek, który sb upodobałam i pewnie da mi jakieś perfumy.
Jakieś tanie były. Kosztowały tylko 25 zł. Podobały mi się jeszcze zielone, ale wyglądały jak jakieś takie czeszki, czy jak to się tam nazywa.
Tym razem postawiłam na kropki. I jak.?? Może być.?

Ok. Spadam, muszę jeszcze zjeść. A o 14.00 muszę już tam być.;d

1 komentarz:

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !