Translate

środa, 20 czerwca 2012

Flaga

30 min temu wróciłam od O, bo razem robiłyśmy spodnie z flagą USA. Jeszcze nie skńczyłyśmy, więc jutro pokarze efekty xd.
Mam dla was zestaw właśnie ze spodenkami z flagą
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami *o*.;]]. Oceny poprawiłam średnia wyjdzie akurat na czerwony pasek. Musze jeszcze jechać na zakupy, bo po 15 lipca jadę nad morze, dokładnie jeszcze nie wiem gdzie, ale chyba do Władysławowa. W tym roku jedziemy z kolegą taty i mamy. Dobrze, że ma córkę. Jest dwa lata starsza. No ciekawe jak będzie.
Jutro, jak pogoda dopisze to jedziemy do galerii, w piątek na osiedle z O, K, może jeszcze z Z.?
No to dzisiaj wyjątkowo się rozpisałam.
Bay. Idę obolała czytać książkę jakąś. Był mały wypadek .;p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !