Translate

wtorek, 5 czerwca 2012

Lody.

Dzisiaj jedząć lody postanowiłam ja urozmaicić. Więc poszperałam w szafkach i dodałam migdały i pokruszyłam płatki.;) Były całkiem, całkiem xd. Szczerze to wole takie lody gdy można je zrobić po swojemu. Wtedy jest tam wszystko co się lubi. Oooo...może zrobię kiedyś lody czekoladowe, poleje je nutellą i dodam truskawki.;) Mniaammm.;3



Właśnie poszperałam w internecie i znalazłam przepis na lody z nutelli <3
Składniki:
350 g nutelli (lub podobnego kanapkowego smarowidła)
410 g mleka zagęszczonego niesłodzonego w puszce (1 puszka)*
pół szklanki mleka

Wszystkie składniki zmiksować, schłodzić. Umieścić w kontenerze maszyny do lodów i dalej postępować według instrukcji jej producenta.

Lody można również przygotować bez maszyny do lodów. Przygotowaną schłodzoną mieszankę zmiksować na puszystą masę, przelać do kontenera i umieścić w zamrażarce. Lody w ciągu procesu mrożenia wyciągać kilkakrotnie (np. w godzinowych odstępach) i powtarzać czynność miksowania. Dzięki temu rozbijają się tworzące się kryształki lodu i powstałe lody mają bardziej kremową konsystencję.

Muszę to wyprubować. ♥

No na dworze ponuro i deszczow, więc ja sb zrobię kakao albo gorącą czekoladę.;p Paa.;]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !