Translate

wtorek, 26 czerwca 2012

Ombre na paznokciach.

Dzisiaj spróbowałam zrobić moje pierwsze ombre. Na zdjęciach niezbyt łatwo odróżnić kolory, ale w rzeczywistości jest o wiele łatwiej.
Teraz bd wam pokazywała krok po kroku, jak to robiłam.
1.
Najpierw wzięłam starą gąbkę i odcięłam mały kawałek.
2.
3.
Pomazałam lakierem gąbkę. Oczywiście nie całą tylko z brzegu.
4.
Potem zaczęłam malować paznokcie
5.
Nie wiem czy widzicie.?
Może tutaj troche lepiej.??
Miałam dla was jeszcze filmik, ale zbyt długo się przesyłał, więc dodam filmiki z youtabe.



No to do zobaczenia.

1 komentarz:

  1. pamiętaj, żeby zawsze cały paznokieć malować zeby nie zostawalo bialego miejsca ;-)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !