Translate

wtorek, 27 marca 2012

Wtoreczek.;)

Siemkaa.;)
No to jak wam mija wtorek.?? Mi świetnie. W szkole jak pisałam wcześniej lekcje były prowadzone przez uczniów.d Lubię takie dni.;] Po szkole poszłam do O. ponieważ nikogo nie było w domu a ja nie miałam kluczy.;d Niedawno wróciłam zobaczyłam że nie mam nic zadane i nudzi mi się. Chyba zrobię kolejne zestawy. To mnie bardzo wciągnęło. Mam nadzieję, że wam się coś takiego podoba ^^.
Może wieczorkiem napiszę. Chociaż wątpie czy mi się bd chciało. Trzeba streszczenie lektury przeczytać.;c

1 komentarz:

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !