Translate

poniedziałek, 19 marca 2012

Niedziela, Poniedziałek.;d

Miałam pisać wczoraj, ale tak zleciało. No to nocowałam u O. Było fajnie, jak zawsze.;dd Obejrzałyśmy film, pogadałyśmy, pośmiałyśmy się.;**. Wstałam dosyć wcześnie i spałam tylko 5 godzin, ale jakoś funkcjonowałam.;p. Mamy już plany na przyszłość, no i na wakacje. Ale nie wyjawie ich jak narazie.;d Potem tylko zaniosłam rzeczy do domu, wziełam rolki i pojechałyśmy, potem piłka, siatka. Miałam gości i tak do wieczora. O 20.00 pojechałam do babci. Nawet wtedy było ciepło i chodziłam w bluzie.;)
A poniedziałek, jak poniedziałek. (*o*) I jeszcze te 3 matmy, dlaczego .?? Nie dość że mamy za godz. wych. matme to jeszcze musiała być 3. Ja bym wolała wrócić wcześniej do domu.
A teraz pare filmików które z O. oglądałyśmy. Bd niektóre śmieszne.;)
http://youtu.be/fAxgQbuAKZE
I były jeszcze takie śmieszne ale nie moge znaleźć, więc dodam debili z mojej szkoły.;
http://youtu.be/CoBmU-6ab4w
To chyba tyle .;)
Do jutra.;p

2 komentarze:

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !