Translate

wtorek, 6 marca 2012

Szok.;dd

No poprostu szok z matmy przez cały 2 semestr jechałam na 2, a dzisiaj 6.;d Poprostu nie wierzyłam,a poprawa na 5.;p Już tylko zostały mi 3 kartkówki do poprawy i sprawdzian i bd spk.;) Była jeszcze 6 z techniki i 4 z biologi.;dd. Na infie całą godzine mieliśmy wolną. Z S. oglądanie horrorów ♥♥ ;**. Haha...to było śmeszne, a nie straszne. No dobra troche straszne.;d Nie było ostatniej lekcji (matmy). Ja, S. i K. musiałyśmy czekać więc na świetlice do Pani S. Hahaa..;d Tabaluga ;3. Wielbiciel.;d Matko nie zapomne tego dniaa.;p. No i czekam na tate i go nie ma, w końcu dzwonię do niego a on mówi że zapomniał o mnie i w mieście jest. No ja nie moge, zapomnieć o własnej córce.?? To niedopuszczalne.
Po szkole poszłam do O. Potem przyszła K. I jak tam żyjesz.?? ♥♥ No to plany na piątek i sobote już są. No nie dziewczyny.???
 Jutro do 14.20, ja tego nie wytrzymam.
Ogl dzień udany, ale mimo to mój pech nadal trwa. Nie wiem czemu, już tak od soboty.;ccc
Bayy.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !