Translate

czwartek, 1 marca 2012

Marzec..;dd

No to fajnie, już marzec. Niedługo wiosna.;d ♥♥ Ciesze się.;] Już nie moge znieść tego całego topniejącego śniegu. Byłam dzisiaj w mieście i już miałyśmy iść z mamą na ciastko ale tato przyszedł.;// Trudnoo.;p
Chemiaa... Masakra, zrobiła nam kartkówki po dzwonku i to w dodatku mi i Sandrze dała na końcu. Ale takie ściąganie było. Ale tz nie było zle bo przyszła jakieś 30 minut przed końcem lekcji.;)
Jestem strasznie zmęczona. poprostu ledwo co piszę tą notkę. Jeszcze tam odrobie lekcje, i pójdę dzisiaj trochę wcześniej niż zwykle spać. Chciaż często tak mówię, a i tak pójdę jeszcze na dół, pózniej znowu komputer itp.;d
Dzisiaj już bez żadnych zdjęc. Nie chce mi się.;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !