Translate

niedziela, 30 czerwca 2013

Z piątkowego wypadu do miasta

Hej ;*
Moje wakacje zaczęły się naprawdę świetnie ! ;D Piątek z dziewczynami na pizzy i w galerii, a wczoraj u cioci od rano do godziny 1 w nocy ;) Był grill i ognisko, a po powrocie Ola została już u mnie na noc. Żałuję, że nie wzięłam ze sobą aparatu.
Ale wracając do piątku. Jak pisałam byłyśmy na pizzy od około 14.00 do po 16.00, potem na lodach. Połaziłyśmy po sklepach, które były w poblżu i kupiłam sobie 2 lakiery, które niedługo zobaczycie, bo jeszcze dziś zamierzam pomalować sobie nimi paznokcie. Na sam koniec pojechałyśmy do galerii i po 20.00 byłyśmy w domu. I jeszcze tego samego dnia nocowałam u Kariny :) Oby całe wakacje były tak świetne jak te dni ♥
Zdjęcia z piątku :
Od lewej: Oli, moja i Klaudii

To moje zdjęcie nr 1 ♥ Poprostu jest ulubione, kocham je♥

Dzisiejszy dzień raczej w domu, ale nic nie jest pewne, a jutro z Olą po buty  *__* ♥

15 komentarzy:

  1. Ja tam jakoś nie wyczuwam tych wakacji...

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dziewczyny.:d

    Oj widzę pizzę, mniaaaaam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojojoj ale słodkie słitki w kibelku : DD
    No i ta pizza ♥ haha !
    + widać że fajnie spędziłaś dzień ; ), pozdrawiam !.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, te długie grille <3 wiem coś o nich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zaczęłyście wakacje, dużo wrażeń i ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być naprawdę świetnie, ale mi zrobiłaś smak na pizzę :)




    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zrobiłaś mi smaka na pizzę !! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pizza, cola - jest zabawa ;P

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !