Translate

czwartek, 20 czerwca 2013

Luźno i wygodnie

Dziś ostatni dzień w szkole w tym tygodniu, od jutra do poniedziałku robię sobie wolne, czyli dłuższy weekend <3 Świetnie ! Odpocznę, chociaż już odpoczywam, bo w szkole albo luźne lekcje, albo jesteśmy na lekcjach na dworze, na takie lekcje to ja mogę chodzić :)
Dziś nareszcie ten obiecany outfit ze wczoraj :) A mam na sobie nowo przerobione spodenki z wysokim stanem, luźną bluzkę i trampki. Czyli wygodny zestaw, który jest zdecydowanie najlepszy.
*buty- Converse*spodenki- DIY*bluzka- prezent*pasek- był z takimi jednymi spodenkami*

Jutro pokażę wam nowe buty, a w sobotę znowu outfit. Mam teraz dużo pomysłów na posty :)
Do jutra  xoxo

16 komentarzy:

  1. Świetny outfit, zakochałam się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się strój bardzo podoba! Kocham DIY!

    OdpowiedzUsuń
  3. też jutro nie idę, fajnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny outfit :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :*
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie świetnie podkreślają Twoją figurę, strasznie Ci pasują! :)
    ja też robię sobie już dłuższy weekend. a w zasadzie to już wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie outfity, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, szczególnie bluzka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śwetny blog !:) Obserwujemy ?
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit ! pięknie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki <3
    Genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dzisiaj w szkole chłopacy oblewali wodą z butelek, ja wyglądałam jak bym weszła pod prysznic w ubraniach i dopiero spod niego wyszła.

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !