Translate

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ulubiony/a

Hej, hej ;)
W szkole jakoś wytrzymałam, choć było strasznie nudno i nic mi się nie chciało ^^ Z tego sprawdzianu dostałam 4, więc mam pozytywną oceną w następnej klasie ;D Po szkole pojechałam do babci i wróciłam po 19.00. W domu czekał na mnie koktajl <3

Postanowiłam zrobić dziś taki post, w którym wymienię wszystko co jest moje ulubione.

Ulubiony kolor: niebieski i fioletowy
Ulubiona pora roku: wiosna, ponieważ jest ciepło, ale nie ma upałów i są moje urodziny
Ulubiony piosenkarz/piosenkarka: Justin Bieber ♥
Ulubiony przedmiot w szkole: z takich artystycznych to plastyka, a z tych ściślejszych to biologia
Ulubiona pora dnia: popołudnia, ponieważ jest już po szkole i nie ma, aż tak gorąco
Ulubiona cyfra: 5, może dlatego, że kojarzy mi się z miesiącem, w którym się urodziłam, ale sama nie wiem, dlaczego akurat ta liczba ?
Ulubiony owoc: jest ich dużo np: brzoskwinie, arbuzy, maliny, truskawki, czereśnie
Ulubione warzywo: rzodkiewka, mogłabym ją jeść i jeść
Ulubiony smak tymbarka: jabłko- brzoskwinia i mango <3
Ulubiony smak frugo: pomarańczowy
Ulubiony dzień tygodnia: środa, bo to już środek dni, w których chodzimy do szkoły, więc połowa za nami oraz dlatego, że lakcje wtedy szybko mi mijają
Ulubione miejsce na wakacjach: plaża ♥
Ulubina piosenka: dużo i wszystkie jednego artysty JB, ale jakbym miała wybierać to Believe
Ulubiona część domu: salon, robię tam dużo rzeczy, uczę się, jem, często odrabiam lekcje
Ulubione imię męskie: Igor, Wiktor, Jakub i Justin ;d
Ulubione imię żeńskie: Natalia, Amelia, Nicola
Ulubione miejsce w mojej miejscowości: nie wiem, napewno gdzieś gdzie jest cicho i spokojnie
Ulubiony z lakierów: mam takie 3 z Maybelline (biały, fioletowy i niebieski)
Ulubiona cecha w drugiej osobie: napewno chciałabym, żeby ten ktoś nie był fałszywy
Ulubiona część wyglądu we mnie: lubię swoje włosy, chć nie zawsze, czasami obcięłabym się na łyso, dlatego, że nie da ich się ułożyć i strasznie jest mi w nich gorąco

To taki skrawek czegoś o mnie, mam nadzieję, że spodoba wam się takie coś i będę dodawała tego typu posty częściej :)  xoxo

18 komentarzy:

  1. Jejku, dość dużo tego było, ale dotrwałam do.końca :)
    Mamy mało wspólnego, ale coś jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice

    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/pink-floyd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna lista, też lubię fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikola to imię jednego z moich ulubionych siatkarzy więc jak teraz słyszę, że ktoś do dziewczyny woła Nikola to wydaje mi się to dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. CIEKAWY POST :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3 BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubioną porą roku też jest wiosna :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwyraźniej mamy coś wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam do Zmc 50 km niecałe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię fioletowy.:D A Justina też słucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że jest jakiś chłopak, który nie ma nic do Justina ;)

      Usuń
  11. też lubię pomarańczowe frugo :>

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post ! : >
    też lubię wiosnę i pomarańczowe frugo ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam rzodkiewki :D

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !