Translate

piątek, 18 stycznia 2013

Paznokcie

Dobry wieczór !
Dzisiaj w szkole zleciało szybko. Ostatnio prawie wszystkie godziny w szkole mi szybko zlatują. Ale mi to odpowiada :D
O 16:00 poszłam z O., na KSM, a potem, na krótki spacer z nią i B. ;)
Jak wiecie kocham lakiery i wszystko co związane z paznokciami. Mam obsesję, nad którą ciężko jest mi panować. Bo jak widzę jakikolwiek lakier to wiem, że musi być mój ! ;) Ale zaczynam się powstrzymywać przed kupnem i udaje mi się, choć w domu tego żałuję ;d
No to dzisiaj postawiłam na zwykły jasny róż <3 Który bardzo mi się spodobał i nwm czemu wcześniej go nie używałam ? Niedługo się przeterminuje ;]
Lakier dostałam od kolegi na mikołajki ;)
Znowu zostałam nominowana do Liebster Blog Award, więc jutro pojawi się notka z pytaniami ;*
Do jutra  ^^

12 komentarzy:

  1. nie jest zły ten lakier, ale ja nie lubię takich róży:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lakier :) dobry wieczór ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, napewno będę zaglądać.
    Lakier śliczny..

    Zapraszam do mnie
    another-usuall-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne wyszły. :)
    W wolnej chwili zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny lakier :)
    też mam bzika na ich punkcie :) wszystkie kolory mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było aż tak zimno :P
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !