Translate

czwartek, 10 stycznia 2013

Lalalove

Dobry wieczór !
Dzisiaj był fajny i przyjemny dzień. Dostałam trzy 5 z biologii ;DD. A poza tym nic ciekawego w szkole nie było ;)............ A nie jeszcze wszystkie dziewczyny ( i ja ) uciekły z w.d.ż. Ale co tam...to tylko w.d.ż ;]
Po południu jakiś pijany facet wszedł na nasze podwórko, więc szybko zamknęłam drzwi z przodu i tyłu domu. I dobrze bo zobaczyłam przez okno jak próbował wejść do domu. Ale odpuścił sb i poszedł dalej ;p
Trochę dzisiejszej fryzurki, choć ciut rozwalona po całym dniu ;>

O., powiedziała mi dzisiaj o tej piosence więc postanowiłam posłuchać i uznałam, że fajna. Znając mnie pewnie posłucham jeszcze 2 razy i tak mi się spodoba, że będę miała ją na telefonie i będę mordowała przez najbliższy tydzień ;D

Jak się cieszę, że jutro piątek....i wymarzony weekend ♥
Bye ! ;)

4 komentarze:

  1. Jeju, super blog prowadzisz! Będę odwiedzać. ;* Kiedy kolejna notka?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna jesteś*o*, zazdroszczę ci urody ;), do której klasy chodzisz, że tak dobrze ci idzie z bioli? Bo ja do 1gim. dodaje się do obserwowanych, prosze wpadnij też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś *.*
    cuuudowny warkocz.

    +obserwuję !

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !