Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

Nauka

Hej ;)
Niedziela powinna być dniem, w którym się odpoczywa. Niestety ja nie odpoczywałam tylko przez jakieś ponad 2 lub nawet 3 godziny pisałam referat o anoreksji i bulimii, potem uczyłam się do biologii na sprawdzian. Dosłownie 2 minutki temu odeszłam od książek. I jestem wykończona, zaraz wskoczę do łóżka i sb w nim posiedzę i pomyślę. ;)
Znów popruszył śnieg, który zapewne za 2 dni zniknie ;)
3,5 strony. Boli mnie ręka ! ;/

Do jutrzejszej notki ;D

7 komentarzy:

  1. W nocy chociaż to już prawie dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całą niedzielę spędziłam na zakuwaniu do sprawdzianu z historii,który dzisiaj miałam. No i jutro kolejny sprawdzian z "ukochanej" fizyki.
    Uwielbiam tą piosenkę<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale zawsze lubiłam pisać referaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !