Translate

sobota, 12 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez mylife-cicha. To zaczynamy ;)


1. Najgorszy przedmiot szkolny?
Fizyka ;/

2. Co skłoniło cię do założenia bloga?
To, że dużo dziewczyn w mojej klasie już miało, więc i ja postanowiłam spróbować i zobaczyć jak to jest ;)


3. Masz rodzeństwo?
Tak, brata.


4. Jakie masz hobby?
Czy ja wiem...hmmm...interesuje mnie dużo rzeczy i ciągle zmieniam moje zainteresowania.


5. Komu jako pierwszemu powiedziałaś o blogu?
Nie pamiętam chyba mojej byłej przyjaciółce R.


6. Ulubiona książka?
,, Słuchaj swojego serca ''. 


7. Jesteś umysłem humanistycznym czy ścisłym?
 Humanistycznym !


8. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najczęściej?
Pop.


9. Jakie masz drugie imię?
Natalia


10. Ulubiony sport?
Piłka nożna


11. Blog czy przyjaciele?
Uwielbiam bloga, ale przyjaciele na 1 miejscu ! ;)



Nominuję :

A teraz moje 11 pytaj do osób nominowanych ;d

1. Ile już prowadzisz bloga ?
2. Jak długo zamierzasz go jeszcze prowadzić ?
3. Kto z twojej rodziny wie o blogu ?
4. Ulubiony przedmiot w szkole ?
5. Kiedy obchodzisz urodziny ?
6. Czy znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga ?
7. Tymbark czy frugo ?
8. Masz jakieś zwierzę ?
9. Zima czy lato i dlaczego ?
10. Jaki ostatnio film obejrzałaś ?
11. Czy w najbliższym czasie masz zmiar zmienić/dodać coś na blogu ?

Dobra, a teraz idę powiadomić osoby nominowane. ;)
Dobranoc.

3 komentarze:

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !