Translate

czwartek, 24 maja 2012

W galerii

Hej, hej.!
Ze szkoły prosto do galerii. Kupiłam mamie już prezent. Ola kupiła taki sam, ale mam nadzieję że nasze mamy bd zadowolone. A co kupiłam.? To pokażę pewnie jutro bo nie chce mi się zgrywać zdjęć na kompa. Moża mama go nie znajdzie. Żeby nie widziała co kupiłam musiałyśmy z Olą iść przez polną dróżkę i przejść przez pole i do sąsiada i dopiero do domu. Ja swój schowała w starym domu ale poszłam po bluze i schowałam go do bluzy i teraz sb stoi za fotelem, mama nie powinna tam zajrzeć.;]
Niestety nie kupiłam nic sb. Jak coś mi się spodobało to było za duże. Najładniejsze były w New Yorkerze. Oj dobra, jeszcze po urodzinach moich pojade na zakupy to może bd jakieś nowe.
Chyba sb kupię:

Pierścionek - House- 9,99 zł
Kolczyki - Cropp- 14.90 zł
Jeszcze fajna biżuteria była w C&A. 
A teraz trzeba wziąść się za odrabianie lekcji.;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !