Translate

środa, 23 maja 2012

Niechęć.

Na nic nie mam ochoty nic mi się nie chce. Z wielką przyjemnością zamknęłabym pokój, położyła się na łóżku i odcięła os rzeczywistośći, ale tak niestety nie bedzie. A szkoda. Jutro najprawdopodobniej zakupki z O, albo sama.Trzeba kupć sb spódniczkę no i mamie coś na dzień mamy. Myśle o jakimś kwiatku bo ona je uwielbia.
Dzisiaj miałam pół bluzki mokrej. Ale to nie ja zaczęłam to lanie tylko chłopaki. Pan od histy się troche wkurzył, a cała klasa w wodzie. Na wdż oblewaliśmy Aśkę.
Zawiodłam się na kilku osobach. Inaczej o nich myślałam.
Właśnie stawiają nam nowy płot.
narzutka i bokserka- sh
spódniczka- dostałam
Jeszcze z urodzin Paulinki.;]
Od lewej;
Ola, ja, Paulinka, Klaudia, Kasia.;d


Papaa.;)

1 komentarz:

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !