Translate

wtorek, 22 maja 2012

Kolczyki cz.2

Nic ciekawego się dzisiaj nie działo. W-f był najfajniejszy. Hahaa.. jak Aśka się wywróciła. No i Przegon na słupie wysokiego napięcia czy czegoś taam.;dd.
Żeby z techniki mieć 6 muszę zrobić jakiś powalony domek z zapałek. Jejku, wgl teraz taki sezon popraw.;)
Postanowiłam w końcu pokazać kolejną część moich kolczyków.
Usta, szminka, rolka-dostałam

Niezbyt widać, ale są to kotki.;)-dostałam

Tu też nie widać, nie potrzebnie włączałam lampę. Są to samochodziki biały i czerwony.;d-dostałam


To były moje pierwsze kolczyki które kupiłam w 3 klasie.;]- drogeria

Nie wiem czemu tak nie wytaźnie. - HOUSE, chyba 17.90. 

Dostałyśmy na dzień kobiet od chłopaków. Bez urazy chłopaki ale nie postaraliście się.;p
Te tak jakby dostałam ale sama wybierałam-19.90

Te dostałam od mamy w 6 klasie na urodziny- 39.50

Te kupiłam, ale nie pamiętam za ile.

To tyle.;]
Bayy.!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !