Translate

wtorek, 1 października 2013

Współpraca- Rings & Tings

Od soboty współpracuję z firmą Rings & Tings . Bardzo się cieszę z tej współpracy, a firma ma nam do zaoferowania naprawdę wiele, od kolczyków do ubrań, a kończąc na butach.  

 Dodam kilka ich rzeczy :

BRACELETS
1|2|3|4|5|6

EARRINGS
1|2|3|4|5|6

CLOTHING
1|2|3|4|5|6

BAGS
1|2|3|4|5|6

SHOES
1|2|3|4|5|6

WATCHES
1|2|3|4|5|6

RINGS
1|2|3|4|5|6

NECKLACE
1|2|3|4|5|6


I jak podoba wam się coś ? :)
Dziś zaczynamy nowy miesiąc- pażdziernik, czas chorowania. No i padło na mnie, i ja jestem chora, leżę sobie bez siły pod kołderką z paczkami chusteczek oraz ciepłą herbatką. Dlatego przepraszam, że nie pisałam, ale wczoraj na nic nie miałam siły i spałam już o godzinie 20.00 z niewielką gorączką.

12 komentarzy:

  1. Super! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ich rzeczy... sama z nimi współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczy mają świetne ! ja nie mam szans na współpracę z żadną firmą xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mają buty :)
    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają śliczne zegarki i pierścionki! :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy! Sami do Ciebie napisali? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj cudowne są rzeczy na tej stronie! piękne :3 a współprace to dla mnie czarna magia,haha :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !