Translate

niedziela, 27 października 2013

,,Chce się żyć''

W piątek razem z klasą byliśmy w kinie na filmie ,,Chce się żyć''. Film naprawdę świetny, myślałam, że będzie poważny, ale był też bardzo śmieszny. Także w kinie był śmiech, ale też i łzy. Po kinie na pizzę <3 A po pizzy do galerii. To były szybkie i małe zakupki, ale każdy wyszedł z galerii z czymś. A o tym co kupiłam napiszę we wtorek, bo jutro zamierzałam pokazać wam moje obecne paznokcie ;) Do wtorkowego postu dorzucę jeszcze dzisiejsze zakupy oraz to co mi przyszło z AVON'u.

Zdecydowanie polecam !
Oglądaliście ?

16 komentarzy:

  1. * * *dziękujemy za ««komentarz;>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać;)) a film bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. moja odpowiedź jak zawsze: nie oglądałam :c
    koniec z tym! biorę się za filmy :)
    a ten z pewnością wyciśnie ze mnie sporo łez! i skoro mówisz,że śmiechu również będzie sporo,to jak najbardziej jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam zwiastun, aczkolwiek nie mogłabym obejrzeć tego filmu ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale chciałam. Może nie w kinie ale jak pojawi się na dvd zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale wydaje się ciekawy. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas sie zastanawiam czy isc na ten film

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź, zobaczysz, że nie pożałujesz :)

      Usuń
  9. Hey nice blog. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś kojarzę, ponoć mam na ten film iść z klasą, bo ksiądz organizuje xDD :D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !