Translate

czwartek, 31 października 2013

Trochę zdjęć

Dzisiaj ostatni różaniec, ale było fajnie ;D Bardziej fajnie było po różańcu, niż na nim, ale dobra. Taka tam nasza banda około 30 osób, biegamy po całej wsi w poszukiwaniach ;p Ale będę pamiętać dłuuuuuuuugo to Halloween <3
Dawno nie było większej ilości zdjęć, więc dzisiaj taki oto post będzie ;)

Uwielbiamy spać u mnie w szafie :)






Śpimy z Justinem <3



straszna jakość -_-

Jutro pokażę wam, a raczej się pochwalę moją czapką, która dzisiaj mi doszła ♥♥♥ A w sobotę mix miesiąca ;)

17 komentarzy:

  1. e, jakość jakoś ujdzie :) heh, fajnie,że obchodzisz halloween xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było obchodzenie Halloween, tylko spotkanie się ze znajomymi, a że to w Halloween akurat, to tak napisałam :)

      Usuń
  2. Ale fajna psinka. Mój york też czasem śpi w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu! jaka urocza psinka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodziutki psiaczek;>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, słodki psiak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym tygodniu na różaniec nie musiałam przychodzić :)
    Ale mądry piesek , wie gzie spać :D No no..fan Justina ;>
    Super blog . Obserwujemy ? Ja już ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty śliczna jesteś<3 Masz oczy jak anioł normalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne włosy, piękny kolor i słodką buźkę :)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !