Translate

niedziela, 17 lutego 2013

Odpowiedzi

Hej, hej :*
Odpowiedzi miały być jutro, ale nocuję dziś u babci, więc zrobię to dziś ;)

Kim się inspirujesz ?
Nikim, nikogo nie kopiuję w 100% jestem sobą :)

Czego słuchasz ?
Justina Biebera ♥

Co ostatnio wpadło do twojej szafy ?
Ogl to torba (KLIK), a z ubrań to sweterek ;)

Ile masz lat?
14, ale rocznikowo już 15 ;D

Ulubiony gatunek muzyki?
Pop

Twoje ulubione miejsce w Polsce/na świecie?:)
W Polsce to moja miejscowość. A na świecie to bardzo podoba mi się Hiszpania i chciałabym ją zwiedzić ;]

podoba ci sie ktos z klasy ?
NIE !

Twoje największe marzenie ?
Spotkać Justina <3

Gdzie chciałabyś wyjechać ?
Do Hiszpani albo do Atlanty.  ;)

Ulubiony film ?
Zdecydowanie LOL ;) Lepszego filmu nie widziałam ;d

matka wie że ćpiesz?
Haha ;D Rozbawiło mnie to pytanie ;p A czy ja ćpie ? Bo szkoda by było, gdyby tak było, a ja bym o tym nie wiedziała ;) To zabawne, że obcy ludzie wiedzą więcej o mnie niż ja sama. Pozdrawiam cię anonimku ;]

frugo vs tymbark ?
Tymbark <3

kiedy masz urodziny ?
31 maja ;d

najmilsza rzecz jaka cię w życiu spotkała ?
Nwm xd Hmm .. ? Najmilszą rzeczą zawsze jest to jak mama lub tato kupują mi to co bardzo chciałam i nawet nie myślałam, że bd to miała ;D

ile będziesz jeszcze prowadziła bloga ?
Nwm narazie nie myśle o tym i mam nadzieję, że jeszcze troche to potrwa ;)

jaki lakier ostatnio kupiłaś ?
Biały z maybelline xd

Jaka piosenka Justina jest twoją ulubioną ?
Trudno powiedzieć, bo uwielbiam wszystkie ;) Ale może Nothing Like Us KLIK

myślałaś kiedyś żeby przemalować włosy?
Tak, ale dużo osób mi to odradza. Mówią, że je zniszczę. I mają rację, włosy po pomalowaniu się niszczą. I mimo, że czasem nie lubię moich włosów to szkoda mi ich byłoby zniszczyć ;d

To do wtorku, bo do wtorku bd u babci :)

15 komentarzy:

  1. Zapraszam na pierwszy, jedyny w swoim rodzaju obóz dla bloggerów w lipcu na Riwierze Adriatyckiej, nie wiesz gdzie jechać na wakacje? dołącz do nas :))
    Kliknij tu = Obóz w Cesenatico:)
    Zapraszam też do wydarzenia nawet jako niezdecydowaną i zapraszania znajomych lub innych blogerek, może pojedziecie razem :))
    Wydarzenie na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteśmy w tym samym wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie wybierasz się na koncert JB?

    OdpowiedzUsuń
  4. jedziesz na koncert JB może? D

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana taka rada nie pisz mówie ci ile rocznikowo masz bo jak bd taka stara jak ja to bd chciała mieć mniej, zawsze to był mój błąd ze chciałam miec więcej :*
    Buziaczki :*
    Redsun

    OdpowiedzUsuń
  6. też boję się, że gdybym przefarbowała włosy to by się bardzo zniszczyły ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Też chciałabym do Hiszpanii pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !