Translate

środa, 27 lutego 2013

Czuję wiosnę !

O tak ! Czuję wiosnę <3 W końcu słoneczko i przyjemna pogoda :) Na to czekała chyba większość z was, co nie ? A ja to już w szczególności.
Właśnie siedzę przy otwartym oknie, słucham śpiewu ptaków i patrzę na promienie słońca, które witają do pokoju :]
Na dzisiejszym w-f'ie poszliśmy na spacer, ale tylko dziewczyny. Dzięki tej pogodzie mieliśmy miły w-f i mi poprawił się humorek ♥
Akurat zdjęcie nie oddaje tej miłej atmosfery jaka panuje na dworze :)

A u was też jest tak cieplutko ?

25 komentarzy:

  1. całą zimę czekałam na wiosnę ;) cudowny jest ten śpiew ptaków i to słońce ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mnie nie dobiiaj, u mnie nie ma jeszcze ani promyczka słońca :c
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Co fakt, to fakt - wiosno nadchodź! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w koncu wyszlo slonce i od razu lepiej sie czuje, az sie zyc chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie pogoda beznadziejna :<

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) || a u mnie niestety brak słońca :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jak na razie tylko śnieg stopniał. :P Mam nadzieję, że już niedługo będzie ciepło. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nie jakoś ciepło, ale słońce świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak w końcu robi się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem, że według mnie lepiej wyglądasz w prostych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słonce! <333 no w koncu ta wiosna przychodzi , heuh ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety jeszcze nie czuję wiosny :c Ale już coś się zmienia ;) Fajny aparat jaki to model ? ;> +Obserwujemy ? Jeśli tak napisz mi o tym na blogu ,żebym wiedziała. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie mgła, deszcz. Buro szaro i strasznie! zazdroszczę słońca :) piękne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie cieplutko niestety nie jest. Ale ja już w trampkach śmigam <3
    Ja już czekam aż będzie ciepło. Bo Pani nas na wf zabiera do lasu na ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już nie mogę się doczekać wiosny! już i tak jest cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jaki ladny wlos! zrob wiecej zdjec swoich wlosow:D ogolnie fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej zdjęć włosów prostych, czy moich naturalnych ? :)

      Usuń
  17. I oby zima już do nas nie zawitała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie niezbyt ciepło, ale mam nadzieje, że niedługo zagości juz wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też już czuć wiosne;))
    Bardzo fajnie wyglądasz, włosy masz świetne;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj wyjątkowo mocno czułam wiosnę

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !