Translate

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Urodziny

Na urodzinach było supcioo.;dd Rano w sobote pojechałam po prezent. Jak wróciłam to już nie mogłam doczekać się 15.00 xd. Kupiłam jej
Pierścionek w House oraz bluzkę w Caymanie. Niestety nie mam zdjęcia bluzki.;//
Będąc w galerii kupiłam sb pierścionek w Croppie za .. 14.99.? Chyba tak.
Wczoraj nie pisałam ponieważ byłam zmęczona ( nocowanie było ) i ucięłam sb 2 godzinną drzemkę, a później przyjechali goście.
Dzisiaj w szkole nie byłam, mama uznała że jeszcze jestem zbyt chora. Nie wiem byłam na urodzinach i dobrze się czułam. Może niepotrzebnie nocowałam.?? No nic, za to jutro już idę. Jejku ...! ..ostatni raz w szkole byłam 1 kwietnia.;dd Cały kwiecień. Teraz pójdę do końca tygodnia i w poniedziałek, a wtorek, środa, czwartek wolne bo egzaminy gimnazjalne.;d No i w piątek. A 30 to nie wiem ...chyba już jest wolne, bo to cały tydzień podobno.
No nic, lece. Jutro kartkówka z angielskiego, może mi odpuści bo dowiedziałam się dzisiaj.;? ^^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !