Translate

piątek, 13 kwietnia 2012

Chora.;/

Przepraszam was że nie pisałam, ale znowu dopadła mnie choroba. To już drugi tydzień jak nie chodzę do szkoły. W poniedziałek już pójdę. No chyba że znowu zachoruję.;d.
Jutro O ma urodziny. Może pójdę. Teraz czuję się dobrze, lecz jestem osłabiona. Czasami kręci mi się w głowie. Dzisiaj postaram się skoczyć po prezent. Muszę jechać z mamą. Ona nie póści mnie chorą do miasta, a po za tym to i tak nie miałabym sił jechać autobusem i iść do twierdzy. Od przystanku do niej trochę jest.
Nie wiem tylko jak się ubiorę. Nałożyć spodenki czy rurki.?? Oj..tak się nastawiam a nie wiem czy wgl pójdę. Mam nadzieję że taak.;]
Okeej..Trochę napisałam w tym poście. No to już kończę. Papa.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !