Translate

środa, 18 kwietnia 2012

Szybko

Piszę ten pose bardzo szybko, ponieważ jutro mam sprawdzian z chemi a nie dość że ja z chemi noga to w dodatku nic się jeszcze nie uczyłam.
Mama pokazała mi córkę swojego znajomego. Ona prowadzi bloga http://dominikabudzynska.blogspot.com/
Robi świetne makijaże. Ale niestety jeździ na wózku. Mimo to jest zawsze uśmiechnięta. Nie uległa chorobie. To mi się w niej podoba. Ja bym chyba się załamała.
Kilka zdjęć;
To nie jest wszystko. Ale więcej zobaczycie na jej blogu który już podałam na górze.;))
No nic to na razie tyle. Wpadnijcie wieczorkiem.;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !