Translate

czwartek, 16 stycznia 2014

Zakupy

Hejka :) W końcu i mnie zaatakowała choroba, może się zaraziłam od brata, który już wcześniej zachorował, albo po wczorajszym wypadzie do kina na Hobbita i chodzeniu po mieście w czasie gdy padało. Straszna pogoda ! Tak więc zostałam dziś w domu i ferie mam już praktycznie od wczoraj ;)
A teraz czas na zdjęcia moich nowych rzeczy, bo tak jak pisałam wcześniej, filmik, który nagrałam nie chciał się dodać.

1. Odżywka- Rossmann ok. 20 zł / 2. Odżywka- Rossmann ok. 12 zł / 3. Krem BB z pudrem- Rossmann 14 zł


4. Naszyjnik- House 25 zł / 5. Kolczyk i nausznica- Cropp 16 zł



 6. Lakier z brokatem- Rossmann ok. 7 zł


 7. Bluzka- Reserved 30 zł



8. Sweterek/bluzka- Tally Weijl przeceniona z 80 zł na 60 zł



9. Bluzka- New Yorker 40 zł



10. Bluzka- H&M 50 zł


11. Świeczka- Rossmann ok. 9 zł / 12. Świeczka- gratis do tamtej świeczki


13. Odżywka utwardzająca paznokcie- AVON 10 zł

14. 2 pary zakolanówek- H&M 30 zł

To tyle z moich ostatnich zakupów, zapraszam do lajkowania i śledzenia mnie na Facebook'u https://www.facebook.com/TheRoksana

27 komentarzy:

  1. Można wiedzieć do czego ta pierwsza odżywka,do włosów?
    Bardzo ładne bluzki i lakier mi się podoba !
    Pozdrawiam i zapraszam do mojej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka to zwykła odżywka z jedwabiem :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :) !

      Usuń
  2. duzo zdrowka zycze

    troche drogie te ciuszki jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. wydałaś na to około 340 złotych nie szkoda ci tyle kasy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystko mi się przyda i wszystko mi się podoba, więc po co mam żałować pieniędzy na coś co mi się przyda ? :)

      Usuń
  4. Świetna ta sweterko-bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore te zakupy, a lakier rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubrania, najbardziej podoba mi się bluzka H&M za 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ciuchy! Mamy identyczny gust ! Uwielbiam ten kremBB z U20 ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten ciemny lakier, fajny jest :) a bluzkę z Tally Weijl chciałam kupic, ale czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek <3
    Widzę,że zakupy się udały ! :)
    Sliczny blog, ciekawie piszesz miło się czyta ! :)
    Co powiesz na wspolną obserwacje ?

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz pogoda jest naprawdę niezdecydowana i niestety szybciutko łapie się jakieś przeziębienia,więc zdrowiej! :) a ten sweterek/bluza jest piękny/a! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że zakupy udane ;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow bloga & fb ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmmm czy mi się wydaje czy nie ale chyba czegoś brakuje bluzka z pingwinem gdzie ona jest ja się pytam? :** $

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy ;)
    Ostatnio również kupiłam sobie tą nausznice z kolczykiem w Croppie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać ze zakupy udane :) spodobała mi sie ta szara bluzka z Tally Weijl:)

    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka z h&m genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podobają mi się bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta żurawinowa świeczka jest super! Kiedyś ją miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !