Translate

sobota, 1 grudnia 2012

Trochę zabawy;]

Ostatnio nie pisałam, ale środa- dentysta, czwartek- dyskoteka andrzejkowa, piątek- ciocia zabrała mnie, mojego brata i swoje 2 córeczki ( 7 i 2 lata) do Krainy Zabaw Jaś i Małgosia. Zajmowałam się tą młodszą, Oleńką. W sumie było fajnie sama bawiłam się jak dziecko. Ale trochę się zmęczyłam wchodząc  na samą górę i zjeżdżać, i od nowa. Ale taka zabawa nadaje się nie tylko dla maluchów. Wkońcu i my to dzieci, więc, i nam należy się chociaż trochę zabawy.;]!
.../08/2012
Lecę posprzątać i naładować aparat.;3.  c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !