Translate

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Snow♥

Hej.!;]
To jest moja pierwsza notka pisana przed szkołą, ale to dlatego, że mam na 8.50. Myślałam, że sb trochę pośpie, ale nic z tego. Wstałam 20 po siódmiej. Oprócz tego, że mam na 2 godzinę jest jeszcze brak godziny wychowawczej, czyli matematyki. Matematyka jest dlatego, że naszą wychowawczynią jest właśnie pani ucząca tego przedmiotu.;/. Ale zamiast godziny jest w-f. Nie lubię ćwiczyć.;/
Zawsze jak wstaje wyglądam przez okno, a dzisiaj ujrzałam śnieg♥♥. W końcu jest go więcej.
No to zbieram się do szkoły.;3 Pa.;*

1 komentarz:

  1. zima zima zima! Jest piękna, chociaż czasami potrafi pokazać nam różki :(

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !