Translate

poniedziałek, 5 listopada 2012

Mały szczegół

Hej wam.;D Właśnie wróciłam z galerii. Kupiłam 1 rzecz, bo rodzice poszli w swoją stronę a ja zostałam z bratem, z krórym nie da się robić zakupów. On tylko chciał wejść i zaraz wyjść. Więc tylko zerknęłam na kilka rzeczy i już szłam do następnego sklepu. Ale muszę się jeszcze wybrać na weekendzie, ale sama.
Bluzka z pozoru zwykła ale ma taki szczegół, który mi się w niej spodobał.
Tym szczegółem jest kokardka, tylko nie wiem czemu wyszła siwa, skoro bluzka jest czarna.?;d

Pa ^.^ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !