Translate

czwartek, 15 listopada 2012

''I love BIGOS''...

...wypowiedz naszej pani od angielskiego. Ogl angielski był dzisiaj spk bo gadaliśmy sb o byle czym;]
Religia -.-. Dostałam 1 za zadanie , w którym trzeba był napisać coś typu ; jaka powinna być osoba, z którą chciałbyś/chciałabyć być w związku małżeńskim. Pół klasy tak dla żartu na końcu swojej wypowiedzi napisało ''lubię koty'' i dostali 2, a ja nic o kotach nie pisałam i dostałam 1 -.-'
Ale ok, ja religię olewam..;)
Wczoraj, gdy tato wrócił z pracy zawołał mnie na dół. Nie wiedziałam o co chodzi. Patrzę a to gitara ;d. Jest tam płytka więc sama będę mogła się uczyć. No zobaczymy jak to mi pójdzie, jeśli sama nie dam rady to zapiszę się na jakieś zajęcia.
A teraz wracam do nauki z angielskiego. Do tych nieszczęsnych słówek nieregularnych. Co roku to samo.;/
Pa;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !