Translate

czwartek, 5 lipca 2012

Nie najgorzej

Dzisiaj wstałam o 6.00 ponieważ obudził mnie ogromny huk. Potem okazało się, że to piorun trafił do jednego z domów, które są w mojej okolicy. Jeszcze później dowiedziałam się, że również piorun trafił jakieś 5 mertów od mojej babci, która była na dworze *o*.
No to u P. na nocowaniu nie byłam, bo źle się czułam, od 2 dni leże w łóżku. Może jutro bd lepiej ^^. Przynajmniej nocowanie u O i u mnie się powiodło.;3
Moje kolorowe włosy.;]
Był żółty, różowy, granatowy, niebieski, zielony i pomarańczowy.;d
Na 2 dzień więc kolory nie były aż tak intensywne.;)
Nie mam wiele zdjęć. A te co mam to nie pokaże tutaj.
No to do jutra  xd.

2 komentarze:

  1. czym je robiłaś ? :) Świetnie wyglądają *-*

    Asiaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój mały sekrecik.;] Ale jeśli się znamy to ci powiem.;dd

      Usuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !