Translate

sobota, 28 lipca 2012

Japonki

Dzisiaj wstałam o 7.30. Obudzili mnie bo robią nam właśnie dach na balkonie i coś wiercili i stukali. Jestem taka nie wyspana. A przed 8.00 do miasta. No ledwo co wstałam, i jeszcze bez śniadania. Ale na mieście kupiłam sb bułkę, więc...nie było źle.;] W carrefourze kupiłam sb japonki. Szczerze to nie miałam żadnych. Te co miałam to już są za małe. A nigdzie nie mogłam znaleźć takich co by pasowały do mojej szczupłej stopy. Te są na podwójnym pasku i nie spadają ;dd.
No to się rozpisałam. Ok nie zamęczam. Miłego dnia, ja idę wskoczę do basenu xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !