Translate

piątek, 16 grudnia 2011

Nocowanie.;DDD

Hej.; dd. Niedawno przyszła do mnie moja cioteczna siostra Olaa i spytała się mnie czy bd u  niej nocować. Oczywiście ja byłam na tak, ale mama. No na szczęście nie miała nic przeciwko. Może dlatego, że powiedziałam jak to ładnie wygląda w nowej fryzurze (bo wróciła od fryzjera) . A i powiedziałam jej , że dostałam dobre oceny w szkole. Tak o dobrych powiedziałam o złych nie. Na pewno z Olą nie bd spały całą noc jak to zwykle bywa.; >. Bd plotkować . I może zrobimy jakiś psikus naszemu bratu. Kiedyś pomalowałyśmy mu usta szminką czerwoną jak spał. Był wściekły. ;DD.


No to jutro napisze jak było u Oli. Może bd jakieś zdjęciaa.; DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !