Translate

sobota, 17 grudnia 2011

.;//

Dzisiejsza połowa dnia do dupy.;//. Mama na mnie krzyczy. Ojjjjj... I jeszcze brat mnie denerwuje. Przychodzi sb do mojego pokoju i rzeczy moje zabiera i mówi, że mu mama pozwoliła.
I wgl dzisiejszy dzień jakiś taki głupi. Na dworze ponuro. Zima a śniegu nie ma.

No ale ten dzień miał też dobre strony. Miałam przemeblowanie w pokoju  bo choinka nie miałabym gdzie postawić.; ddd. Właśnie dzisiaj chyba jade po choinke.;>>. Ale się ciesze za 5 dni Wigilia.;DD . A potem Sylwester.

No a skoro nadchodzą Święta to i piosenka bd świąteczna.; dd
http://youtu.be/XQ383Um0y2Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !