Translate

czwartek, 8 sierpnia 2013

Obecność + 2 rzeczy

Do wczorajszego postu zapomniałam napisać jeszcze o 2 rzeczach. Dlatego napiszę o nich dzisiaj, ale to na końcu, najpierw napiszę o filmie, na którym byłam tydzień temu w czwatrek ;)
Film ,,Obecność'' to horror nakręcony na faktach. Czytając na różnych stronach komentarze przeraziłam się, bo było tam, że ten film niszczy psychikę, że ludzie płakali i wychodzili z sal. Ale jak tam byłam to nikt nie płakał i nikt nie wychodził, dlatego cieszę się, że poszłam na ten film, bo mimo że był straszny to okazał się naprawdę fajny. Zdecydowanie zacznę częściej chodzić do kina na horrory ;)

Lorraine Warren (Vera Farmiga) i Ed Warren (Patrick Wilson) to dwójka badaczy zjawisk paranormalnych. Pewnego dnia, zostają wezwani przez przerażoną rodzinę, na odludną farmę. Okazuje się, że mieszkańcy są nawiedzani przez tajemniczą zjawę, która nie chce dać im spokoju. Para badaczy, staje do walki z najstraszniejszym demonem z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia.



A teraz te 2 rzeczy, o których zapomniałam ;)

TU jest 1,2,3 i 4 rzecz

5. Sól do kąpieli- nadmorski sklep- ok. 15-20 zł

6. Lampa solna- nadmorski sklep- 60 zł
Lampa ta ma wiele zastosowań, a jedno z nich to, to że łagodzi alergię, z którą poram się od 8 lat. Więc to coś dla mnie :)

14 komentarzy:

  1. Ta lampa solna jest genialna! *.*
    Nie widziałam tego horroru ; D

    + Pozdrawiam gorąco :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam iść na ten film, ale sobie odpuściłam :)
    Przy najbliższej okazji chyba kupię tą lampę, też jestem alergikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie z tymi horrorami bywa różnie - czasem to nawet ciężko stwierdzic czy film na którym sie było to horror! Dawno nie byłam na tego typu filmie może też się skuszę.... :)

    U mnie z kolei dzisiaj mobile mix - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego filmu :D Zapraszam do mnie: internetowabloggerka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar obejrzeć ten horror zaraz tylko jak będzie w necie.
    Mam taką samą lampkę ,a nie miała pojęcia że jest powiązana z alergią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widzialam tego filmu, a lampka robi wrazenie :)

    u mnie nowości, zapraszam! :)
    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię horrorów ;/ ciekawa ta lampa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sól do kąpieli och <3 i od razu relaks :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w planach zobaczyc ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo film wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo lampa faktycznie ciekawa... horrory lubię, nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo.. miałam kiedyś taką lampę :P

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !