Translate

środa, 13 listopada 2013

3096 dni

Ostatnio oglądałam razem z mamą pewnien bardzo poruszający film. Jest on o dziewczynie, która mając 10 lat została uprowadzona. Porywacz trzymał ją w piewnicy, próbując wychodzać ją na swoją żonę, która będzie mu posłuszna. Dziewczyna będąc starsza była coraz bardziej bita i nawet głodowana. Po ośmiu latach........ a o tym co się stało na końcu musicie się sami dowiedzieć, ponieważ jest to punkt kuliminacyjny całego filmu :)



Ogólnie film bardzo mi się podobał, nawet na końcu popłynęła łezka. Także gorąco polecam !
Film możecie obejrzeć na zalukaj.


15 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego filmu :) Ale jak mówisz , że łezka poleciała to muszę go obejrzeć ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie obejrzeć! Uwielbiam takie filmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje że już go kiedyś oglądałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam jeszcze,ale na pewno obejrzę:3

    OdpowiedzUsuń
  5. ej! ja tu się już wkręciłam w czytanie, a ty przerwałaś! ;p koniecznie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dylemat z tymi rzeczami:) bo chciałabym je wszystkie;) dziękuję za opinie,
    a filmu nie widziałam:)

    meybe follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. silna, odwazna, niepokonana juz to mnie zachęca;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie go obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie oglądałam tego filmu, ale zaciekawił mnie , więc obejrzę na pewno ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią bym obejrzała, ale strasznie przeżywam takie filmy.. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. musze to obaczyc :) lubie takie filmy :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę dopisać ten film do mojej listy filmów do obejrzenia :D opis brzmi zachęcająco :) lubię takie filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !