Translate

piątek, 26 lipca 2013

Morze Bałtyckie #3

Podczas gdy opisuję wam po kolei każdy mój dzień nad morzem tu w domu też dużo się dzieje. W tym tygodniu to prawie wcale w domu nie byłam ;p A to nocowania, a to spacery i odwiedziny :) Postaram się teraz dodawać te posty codziennie, żeby jak najszybciej to skończyć i zacząć dodawać zdjęcia z teraz.
Mój 3 dzień wyglądał tak, że rano pojechaliśmy do oceanarium, potem na lody i kupić jakieś prezenty rodzinie, a po południu na plażę się opalać <3

Jutro dzień 4 ;)

15 komentarzy:

  1. Ja też kiedyś byłem w oceanarium tylko, że w Warszawie.:) Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w tym oceanarium ;)
    Świetne zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia,widać,że wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w oceanarium, a chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Śliczne masz włosy : D
    Iii świetny gif !

    Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akwarium na skwerku w Gdyni? Mieszkam na jej obrzeżach, ale w akwarium ostatni raz byłam dobre dwa lata temu c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to oceanarium w Jastrzębiej Górze niedaleko Władysławowa ;)

      Usuń
  7. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej nie wiem czy wiesz, że blog http://insuperable-blog.blogspot.com/ został reaktywowany? Zapraszam na niego pozostaw po sobie ślad a się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz napisz. U ciebie ślicznie i bardzo ciekawie ładny nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie pamietam kiedy ostatni raz byłem nad polskim morzem Z chęcią bym sie wybral.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym sie tam wybral ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, ale faajne zdjęcia :DD
    w wolnej chwili zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. oceanarium <3 też chcę...

    OdpowiedzUsuń

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !