Translate

czwartek, 1 marca 2012

Do Lo.Lo.

Że niby co. Ja się ubieram w sh?. I że stać mnie na 2 pluszowe misie. Dziecko nałuż sb okulary bo to były ciapy, a jak by nie było mnie stać na cokolwiek to czy bym miała komputer i reszte rzeczy.??? Ty myślisz.???? Jasne że nie. I co mam na ''twoim'' blogu zobaczyć.??? Dziewczyny z internetu. A tak wgl. skoro mnie znasz i chodzisz do naszej szkoły to nie ma u nas żadnej Emilki i reszty twoich ''koleżanek''. A jeżeli ktoś się ubiera w sh to ty. No i czemu nie przyszłaś do mnie na przerwie.?? Co.??? Mam cię już dość. Jesteś nienormalna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze ♥
-Każda Wasza szczera opinia jest dla mnie ważna, nawet ta negatywna, ale bez wulgaryzmów
-Za każdy komentarz się odwdzięczam
-Na pytania odpowiadam u Was na blogu oraz pod danym postem
-Nie promuj się na moim blogu !